ადმინისტრაციული მენეჯერი

     ორგანიზაციის საქმისწარმოება;

  • საკადრო დოკუმენტაციის წარმართვა და ხელშეკრულებების გაფორმება;

  • შემოსული წერილებისა და სხვა დოკუმენტების მიღება, აღრიცხვა, დახარისხება და შენახვა;

  • შესადგენი დოკუმენტების სისწორე და ხარისხის კონტროლი, მათი შეთანხმება და დამტკიცება დირექტორის მიერ; დოკუმენტაციის შესაბამის პირებზე დროულად გაცემის უზრუნველყოფა;

  •  საზოგადოებასთან ურთიერთობის  სტრატეგიის  შემუშავება, ოპერატიული კავშირების უზუნველყოფა როგორც სხვადასხვა ორგანიზაციებთან, ასევე ცალკეულ პირებთან;

  • საკადრო მოღვაწეობის დოკუმენტური უზრუნველყოფა; დაარქივება და დოკუმენტაციის გადარჩევა;

  •  ხელმძღვანელობის ცალკეული მითითებების შესრულება, ორგანიზაციის ფინანსურ- სამეურნეო საქმიანობის მიმართებით.