top of page
ადმინისტრაციული მენეჯერი
ორგანიზაციის საქმისწარმოება;
-
საკადრო დოკუმენტაციის წარმართვა და ხელშეკრულებების გაფორმება;
-
შემოსული წერილებისა და სხვა დოკუმენტების მიღება, აღრიცხვა, დახარისხება და შენახვა;
-
შესადგენი დოკუმენტების სისწორე და ხარისხის კონტროლი, მათი შეთანხმება და დამტკიცება დირექტორის მიერ; დოკუმენტაციის შესაბამის პირებზე დროულად გაცემის უზრუნველყოფა;
-
საზოგადოებასთან ურთიერთობის სტრატეგიის შემუშავება, ოპერატიული კავშირების უზუნველყოფა როგორც სხვადასხვა ორგანიზაციებთან, ასევე ცალკეულ პირებთან;
-
საკადრო მოღვაწეობის დოკუმენტური უზრუნველყოფა; დაარქივება და დოკუმენტაციის გადარჩევა;
-
ხელმძღვანელობის ცალკეული მითითებების შესრულება, ორგანიზაციის ფინანსურ- სამეურნეო საქმიანობის მიმართებით.
bottom of page